Zima w klubie żużlowym. "To wcale nie jest sezon ogórkowy"

Jak przyznają pracownicy Stali, czas bez ścigania i ligowej rywalizacji, to również wytężona praca. Co robią? O tym poniżej, w krótkiej wizytówce gorzowskiego klubu żużlowego "od kuchni".
Kierownik drużyny Krzysztof Orzeł czuwa nad poprawnością podpisywanych kontraktów, wydania kart zgłoszenia zawodników i wszelkich oświadczeń, zebrania licencji na sezon 2013 czy zapisania żużlowców do specjalisty medycyny sportowej na wymagane w Polsce badania. - Ponadto stadion musi przejść przeglądy światła, band, konserwacje, sprawdzone muszą zostać pulpity sędziowskie i wszelka aparatura związana z rozgrywaniem zawodów - opowiadał Orzeł w rozmowie z oficjalną stroną gorzowskiego klubu Stalgorzow.pl. - Obecnie z trenerem Piotrem Paluchem zajmujemy się podziałem sprzętu, zakupem nowych części i silników, części podwozia, kevlarów żużlowych. Ustalamy również, jakie reklamy znajdą się na kevlarach poszczególnych zawodników. Musimy też pilnować zgłoszeń na wszystkie imprezy naszych żużlowców. To niby sezon zimowy, ogórkowy, ale mamy pełno roboty w tym czasie - dodał kierownik Stali.

Dział organizacji imprez jest na etapie sporządzania i składania do odpowiednich instytucji dokumentacji niezbędnej do uzyskania zgody na organizację imprez masowych. - Liczymy, że wzorem lat poprzednich proces ten przebiegnie bez większych problemów - mówił Remigiusz Piątkowski, kierownik działu organizacji imprez. - Trwają również prace związane z zabezpieczeniem klubu do trudów sezonu pod względem technicznym, a zakres ten jest bardzo szeroki, począwszy od przeglądu i ewentualnych napraw sprzętu, po przygotowanie identyfikacji osób funkcyjnych, pracowników oraz określenie ich możliwości dostępu do poszczególnych części obiektu, takich jak park maszyn czy wieżyczka sędziowska.

Jak dodaje, z początkiem marca zaplanowane są systematyczne działania mające na celu przygotowanie powierzchni reklamowych w celu realizacji umów sponsorskich.

Dział marketingu i promocji od początku roku realizuje nową strategię marketingową, która została przyjęta pod koniec 2012 roku, a rozpisana jest na trzy lata. Obecnie główne zadania skupiają się wokół przygotowań do ligi i gorzowskiego turnieju Grand Prix. - Z racji zbliżającego się sezonu skupiamy się mocno na promocji imprez ligowych, stąd poszukiwane i podpisywane są umowy z telewizją, gazetami lokalnymi, agencjami reklamowymi. Rozpisane mamy już akcje charytatywne i prospołeczne, w których wzięliśmy, bądź dopiero weźmiemy udział. Zamawiane są nowe gadżety na rozpoczęcie sezonu, tworzone są nowe projekty. Jeśli chodzi o nowości, to finalizujemy projekt strony internetowej Stali Gorzów, która nie dość, że będzie zupełnie inna od dotychczasowej, to kompleksowo zmieni się jakość redakcyjna. Do tego dojdzie odświeżona Stal TV - wymienia Jacek Gumowski, marketing manager Stali.