Koszykarki przyciągną klientów

Gorzowski Miejski Zakład Komunikacji robi co może, aby znów zapełnić swoje autobusy i tramwaje - ilość pasażerów od początku roku gwałtownie spadła.
Do akcji: "Oszczędź pieniądze i środowisko" zaprosił koszykarki KSSSE AZS PWSZ - Katarzynę Czubak i Justynę Żurowską. Na ulicach Gorzowa pojawi się aż 20 autobusów z wizerunkami naszych zawodniczek. - Pierwsze wrażenie jest naprawdę imponujące - powiedziała Czubak. - Mam nadzieję, że na tej reklamie wszyscy skorzystamy. MZK będzie miało więcej pasażerów, a do naszej drużyny, drugiej w Polsce, dołączą kolejni fani. Wizerunki gorzowskich koszykarek na autobusach to początek dużej akcji promocyjnej MZK. - Zaplanowaną na wiele miesięcy kampanię skierowaliśmy przede wszystkim do mieszkańców Gorzowa podróżujących samochodem do i z pracy np. urzędników, pracowników zakładów, nauczycieli - mówi Marcin Pejski, rzecznik MZK. - Celem bezpośrednim kampanii promocyjnej jest przekonanie do korzystania z usług komunikacji miejskiej dotychczasowych użytkowników samochodów, co w rezultacie powinno się przełożyć na zahamowanie spadku ilości osób korzystających w dojazdach do i z pracy z komunikacji miejskiej. To dopiero początek kampanii promocyjnej MZK zaplanowanej do końca listopada. Poza informacjami w internecie, zaplanowano także akcje informacyjne. Ulotki promujące usługi przewozowe MZK pojawią się na parkingach dużych zakładów pracy, urzędów i na osiedlach. Będą także plakaty tzw. city light promujące MZK w gablotach 20 wiat przystankowych. Zdaniem dyrekcji MZK pozytywnym, pośrednim efektem akcji będzie zmniejszenie zatłoczenia ulic pojazdami indywidualnymi, poprawa czystości powietrza w śródmieściu i większe bezpieczeństwo na ulicach.